Interviu cu tine

Ai stat vreodata sa te gandesti ce anume ai schimba la tine?…Tacere.Tacerea asta de multe ori inseamna ceva.Hai sa fim sinceri cu noi macar atunci cand nu stie nimeni raspunsul la intrebare…
Vorbim mereu de cei din jurul nostru care sunt rai si prost crescuti ca si cum ne-am detasa de acea categorie,ca si cum le-am fi superiori.Vorbim mereu de oameni inculti si necivilizati ca si cum noi ne-am grabi spre cosul de gunoi sa aruncam pachetul de tigari gol.Vorbim de tara asta „de rahat” ca si cum noi nu am trai in ea si despre copiii din orfelinate ca si cum am face ceva pt ei….Vorbim despre toate ca si cum nu ne-ar caracteriza pe noi,ca si cum ar fi doar decorurile unei piese de duzina la care am ajuns intamplator si pe care o privim doar pt a ne maguli orgoliul propriu.Terminam facultati si devenim roboteii perfecti ai societatii:culti,cu bani si cu masini.Cu toate astea suntem doar niste cersetori care asteapta mereu o schimbare in viata lor.Si nu doar asteapta ci o cer,o implora,iar daca ea nu vine,vina cade pe tara „de rahat” in care traim.E normal?E normal sa astepti sa faca altii ceea ce ar trebui sa faci tu?E normal sa vorbesti despre tara in care traiesti ca despre o mama denaturata cand tu esti doar un copil rasfatat?Nu te mai intreba intr-una ce pot face altii pt tine ci intreaba-te in primul rand ce poti face tu pt altii.Daca intr-adevar vrei o schimbare trebuie sa incepi cu tine nu sa o astepti din partea altora…
Asadar,TU ce anume ai schimba la tine?…

Published in: on iulie 3, 2009 at 12:51 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://breeseis.wordpress.com/2009/07/03/interviu-cu-tine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Ce as schimba la mine ? :)) De unde sa incep ? Probabil ca absolut tot ! Ce e ciudat e ca altii cu goluri mai mari ca mine, n-as schimba nimic ….

  2. Ce as schimba la mine? 😀 Destul de multe. In primul rand ma gandesc ca ar fi ideal sa-mi pot schimba perceptia asupra a ceea ce ma inconjoara, sa nu ma inteleg nimic din toate magariile ce ma asupresc intr-o societate bazata pe investitia in propria persoana. As fi mai fericit! Tamp, dar fericit !
    Nu sunt de acord cu faptul ca societatea asta ne caracterizeaza, eu nu ma identific cu ea! Multi din cei din jurul nostru chiar sunt nesimtiti, rai, prost crescuti, unii tinzand cu succes spre statutul de grobieni sinistri. Sa ma intreb ce pot face eu pt altii? Ok, promit ca de maine o sa o fac. Dar cu o floare nu se face primavara .. Eu cred ca asteptam prea mult o schimbare ce se poate realiza numai prin hotarari responsabile de o purificare ce parca nu mai vine …


Lasă un comentariu